Jump to content
The High Realm of Stormark
Sign in to follow this  
Fränzi-Ferdinanda

Gegroet Gouverneur Jonas Windsor!

Recommended Posts

Uwe Excellentie,

Ik heb maar eens besloten bij u langs te komen om te zien hoe het u als gouverneur van Stormarkiaans Gasconje vergaat. Hoe bevalt het besturen van Stormarkiaans Gasconje u tot nu toe?

*Ziet met bewondering en verwondering aan dat de prinses de gouverneur in een uithoek van het Stormarkiaanse Rijk met een bezoekje vereert.*

Uwe Hoogheid,

Wees welkom op mijn nederig grondgebied. Ik moet toegeven dat het werk in Gascony veel van mijn krachten vergt. Nog steeds zijn er rebellen in de noordelijker gelegen streken die aandringen op onafhankelijkheid of / en vereniging met Gasconje. Alleszins, dat zijn slechts drogredenen om de streken te terroriseren en plunderen.

Ik kom overigens net terug van een jachtpartij op deze rovers. :P

Don't mind me...I'll just be over in a corner sucking my thumb and hoping my mommy gets here soon.

:whistling:

I advise you to use Google Translator (from Dutch to English). :P

But to have a summary: we just greeted each other and I talked a bit about some rebel groups who still terrorise the region since the Gascon War has ended.

:whistling:

I advise you to use Google Translator (from Dutch to English). :P

But to have a summary: we just greeted each other and I talked a bit about some rebel groups who still terrorise the region since the Gascon War has ended.

I would hate to have to keep using a translator. I'll just stick to my own business. :thumbsup:

Uwe Hoogheid,

Wees welkom op mijn nederig grondgebied. Ik moet toegeven dat het werk in Gascony veel van mijn krachten vergt. Nog steeds zijn er rebellen in de noordelijker gelegen streken die aandringen op onafhankelijkheid of / en vereniging met Gasconje. Alleszins, dat zijn slechts drogredenen om de streken te terroriseren en plunderen.

Ik kom overigens net terug van een jachtpartij op deze rovers. :P

Uwe Excellentie,

Dank u wel voor het warme onthaal.

Die rebellen en gelijksoortige lieden van zeer laag allooi beweren altijd een hoger doel na te streven maar hebben gewoon een broertje dood aan een sterk centraal gezag omdat dat een bedreiging is voor hun macht en hun zeer louche zaakjes. In troebel water is het goed vissen, nietwaar?

Hoe is het u op uw jachtpartij vergaan?

De jachtpartij ging fantastisch. Ik heb ondermeer Thormold de Verschrikkelijke kunnen vangen. Zijn executie zal morgen plaatsvinden op het dorpsplein. ;)

De jachtpartij ging fantastisch. Ik heb ondermeer Thormold de Verschrikkelijke kunnen vangen. Zijn executie zal morgen plaatsvinden op het dorpsplein. ;)

Dat is geweldig nieuws! Dankzij uw inspanning zal Stormarkiaans Gasconje binnen afzienbare tijd even stabiel en rustig zijn als de rest van Stormark.

Wanneer staat uw volgende jachtpartij gepland?

Ik hoop die op een rustige woensdagnamiddag te houden. Dan zijn mijn paarden en soldaten ook weer klaar om de strijd aan te gaan. U bent overigens van harte uitgenodigd om alles vanop afstand gade te slaan. ;)

Ik hoop die op een rustige woensdagnamiddag te houden. Dan zijn mijn paarden en soldaten ook weer klaar om de strijd aan te gaan. U bent overigens van harte uitgenodigd om alles vanop afstand gade te slaan. ;)

Dat zal ik, natuurlijk onder het genot van champagne en kaviaar, zeker doen. :lol:

Wie of wat wordt het doelwit/slachtoffer van het volgende jachtpartij in de noordelijker gelegen streken van Stormarkiaans Gasconje?