Jump to content
Sign in to follow this  
Jonas

Hello / Hallo

Recommended Posts

Your Niftinnes,

I come here as a citizen of the Kingdom of Batavia (Batavië). Like I promised you, I would visit you in your homeland wink.gif

Greetings,

Jonas Lodewijk Windsor

Nederlands spreken is altijd leuk wink.gif

Meneer Thorvaldsson,

De afbeelding in uw onderschrift laat mij denken aan een Bataaf die vroeger actief was in Batavië.

Het toont maar hoe klein de wereld is. smile.gif

Aangezien jullie allen Nederlandstalig lijken zeg ik het nu maar: jullie zijn allen uitgenodigd op het trouwfeest van onze Koning op 16 februari 2008 in de kathedraal van onze hoofdstad.

Ik wist overigens niet dat er nog zoveel Nederlandstaligen in de Engelstalige sector zaten!

Ons forum: http://batavie.nl/forum

Voor zover ik weet zijn er vijf personen in Stormark die Nederlands spreken: de keizer, de hertogin van de Vesteralen, ikzelf, de Graaf van Midsund en Ridder Polten.

Dat noem ik toch wel al aardig wat als je kijkt naar het onderzoek dat de Nieuwe Universiteit onlangs heeft gedaan. Daarin werd aangetoond dat er ongeveer 35 Nederlandstalige micronationalisten zijn.

Inderdaad.

Het heeft er natuurlijk mee te maken dat dit land op 8 augustus 2002 door zes vrienden, allen Nederlanders, is gesticht. Van de zes originele staatsburgers zijn er nog drie actief in Stormark: de keizer, de hertogin van de Vesteralen en ik.

De Graaf van Midsund en Ridder Polten zijn respectievelijk in 2005 en 2006 staatsburger van Stormark geworden.

Leuk om te horen dat jullie al zo lang actief zijn biggrin.gif

Jullie zijn altijd welkom voor een theevisite. En we hebben een paar mooie monumenten in ons land. Binnenkort maak ik een souvenirwinkeltje tongue.gif

Aangezien de meesten toch Nederlands spreken kunnen jullie misschien een beetje uitleg neerschrijven op onze wiki (Micropedia), dat is momenteel de grootste Nederlandstalige informatiebron.

Jullie zijn altijd welkom voor een theevisite. En we hebben een paar mooie monumenten in ons land. Binnenkort maak ik een souvenirwinkeltje tongue.gif

Ik zal zeker en vast op bezoek komen in Batavië.

Een

Nederlandstalige sector
is ondenkbaar in een anderstalig forum. Het toestaan ervan zou de internationale bezetting hypothekeren. M'n reactie is niet meer dan een verzuchting.

Maar om te antwoorden op je vraag: ik wist niet dat die 'sector' zo groot is.